luni, 28 februarie 2011

Povesti de speriat vecinii.(2)

Iehehehe,vecinii mei cei tari s-au intors cu o noua poveste,de data aceasta fiind mult mai sculta ca precedenta,pentru ca nu trebuie sa-i mai descriu si sa scriu cate ceva despre ei.
2.Alunita,ca o gospodina inraita si bagacioasa ce este,isi spala destul de des perdelele acestea fiind foarte lungi si albe(clasicele perdele).Ea sta cu apartamentul deasupra lui Barbosu' (in concluzie,balconul lui este detesupt de balconul Alunitei).Alunita cand vrea sa-si puna perdelele la uscat le pune pe balcon,pe sfori d-alea pentru uscat,si ascestea ajung la geamurile lui Barbosu,si cum acesta nu poate sta cuminte incepe scandalul :
-Ca ce iti lasi tu perdelele in casa mea?
-Sa-ti para bine ca-ti aduc miros frumos cu ele in casa ta imputita.
-Cum imputita?Tu baba,hai du-te de aici.
-Alcoolicul dracului care te-o facut sa te duci ... (si alte cuvinte foarte urate)
 (si povestiile astea se repetau mereu,si mereu,si mereuuuu!)
   Asa ca,intr-o zi,satuli de toate povestiile astea unul dintre vecini a mers la Barbosu' acasa explicandu-i cum sta treaba si ca pe aici sunt si copii mici de vreo 5-6 ani care aud ce se povesteste si invata aceste cuvinte;si nu numai asta.E destul de enervant sa auzi injuraturi tot timpul..Vazand ca vecinii sunt enervati de ei,Barbosu si-a luat matura si de fiecare data cand Alunita isi pune perdelele la uscat,si le va gasi jos,in gradina noroita patate.
   Si,nu cred ca vreti sa stiti ce-a urmat dupa asta..(politia)

2 comentarii:

  1. =))
    e si mai genial ca e real.
    si eu as vrea sa am astfel de vecini <3

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))).
    Eu am 2 vecine care canta muzica bisericeasca in timp ce fac curat.=)))

    RăspundețiȘtergere