marți, 15 februarie 2011

Say NO to drugs;Say YES to tacos!

Nu este zi din saptamana in care atunci cand ies afara sa nu inceapa o anumita discutie sau idei referitoare la aceasta tema;DROGURILE! "Frate,ai o tigara?" .. "Bai,cand ne luam un pachet?" .. "Ai o guma sa nu ma miroase mama ca am fumat vreo 4 tigari?" .. "Mi-am cheltuit toti bani de mancare pe tigari,imi imprumuti ceva bani?" .. "De unde ne putem face rost de nu stiu ce drog?" .. "Am un prieten care are un prieten care are o ruda de la mama dracu' si are el ceva pile nu stiu pe unde si imi face rost de ceva de tras pe nas,hai s-o facem!"
Stii,nu toti au o problema cu asta,ei merg pe principiul "Daca te droghezi esti cel mai tare" .. "Uite ca fumeaza Georgel,vecinu' meu care sta cu ceva bazati din oras...Hai sa incerc si eu" .. Deci,dupa parerea mea(si presupun ca nu sunt singura care gandeste asa) DACA FUMEZI NU ESTI COOL/TARE/MISTO/BENGOS/HARD sau cum credeti ca sunteti avantajati fata de ceilalti.
P.S : Chiar nu vreau ca acest articol sa fie luat in nume de rau;am facut acest post cu un motiv anume.

7 comentarii:

  1. Intr-un sens ai dreptate ... unii fumeaza ( tigari normal / joint-uri) doar ca sa para altcineva in fata altora ..ma rog .... dar sunt unii care fumeaza ( joint-uri ) ca sa se relaxeze , sa uite de probleme , sa iasa din rutina de zi cu zi ...atat timp cat nu exagereaza .
    P.S: ai un caracter foarte comun ( 80% din romani au aceasi mentalitate de frustrati , care sunt marginalizati )

    RăspundețiȘtergere
  2. da, da. mare dreptate ai. numa că ăia ce s-au apucat de ceva timp de droguri renunţă greu. majoritatea. cât despre fumat, mulţi copii din ziua de azi o practică şi îşi distrug plămânii & co. dar unii (şi cunosc persoane de genu' ăsta) fumează când sunt stresaţi/nervoşi/supăraţi, considerând ţigara un mod de a se calma.
    NU E BINE FRAŢILOR!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim : articolul este referitor la cei care fumeaza doar ca sa se bage in seama.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Myrciu' : Cei care fumeaza ca sa se relaxeze cred doar ca fumatu ii relaxeaza. Daca tragi aer adanc in piept si il expiri, te relaxezi. Ei cred asta pentru ca pentru a trage fumu' trag adanc aer in piept. Deci... Nu te relaxeaza tigara:-?

    RăspundețiȘtergere