miercuri, 23 februarie 2011

Copiii si visele lor.

Suntem in anul 2011,nu? Ei..in anii trecuti toti copiii visau sa devina politisti sau doctori.Astazi..toti vor sa devina vedete.Toti vor sa fie Hannah Montana,Zac Efron,Justin Bieber si altii.@-). Toata lumea are chiloti cu Hannah Montana,iegari, toti vor sa mearga la concertele lor! Toti copiii vor sa isi puna o peruca in cap sa ia un microfon urat in mana si sa cante "We get the beeestt of booooth woooorld".
Eu,cand eram mica visam sa deveim politista.b-) Ca si un copil normal,din vremea aceea.Nu voiam sa am o peruca spalacita in cap sii multi fani ca sa le dau autografe. Eu,ieseam afara si ma jucam de-a va-ti ascunseala pana seara tarziu,nu faceam albume pe nu stiu ce siteuri gen "Maili la cuafor","Maili cea frumuasa" "Myley manacand bonboane". E o chestie exagerata..
Eu nu mi-as lasa copiii sa asculta Hannah Montana sau sa se uite la High School Musical..dar e parerea mea.
Voi ce parere aveti?V-ati lasa copiii sa asculte asa ceva? Si vi se pare corect ce am scris?
(Milii.)
(later edit)P.S.t: nu am zis ca nu imi voi lasa copiii la TV,WTF? ziceam doar ca nu ii voi lasa sa asculta Hannah Montana si sa le cumpar chestii de la bluze pana la hartie igienica cu Hannah Montana,si ii voi invata de mici cu muzica buna.Pace.:)>-

8 comentarii:

  1. Foarte corect. Îţi trebe şi ţie un buton de like.
    Eu nu mi-aş lăsa copii să asculte porcării de-astea şi dacă ar asculta le-aş distruge orice legătură cu muzica (calculator, TV, iPod etc.) până la majorat.

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Nu toata lumea vrea sa fie ca Hanna Montana,Zac Efron , Justin Biber.. doar copii mici...care sunt la fel ca bebelusii cand vad ceva le trebuie.. asa is si cu ei ....

    2.De ce sa nu te uiti la High School Musical (eu nu am vazut nici 1) e un Musical Movie... atunci nu ar trebuii sa te uiti nici la The Mask sau altele...

    3. Da mi-as lasa copilul sa asculte ce vrea... pentur ca nici mie mama sau tata nu imi interzice ce sa ascult... ai dreptul sa asculti ce vrei... DAR este si un DAR nu vreau sa am vreun Fiu care sa asculte BIBEr si el sa aiba 18-19 ani (copilul meu) nu ..

    In proportie de 50% is de acord cu ce ai scris in proportie de 50% nu.. si ti-am scris mai sus dc :P


    BoBo

    RăspundețiȘtergere
  3. @Myrciu' esti ceva tocilar ? sau stai ca nu inteleg... ?

    RăspundețiȘtergere
  4. ştii care-i faza? nu poţi să interzici nimănui să se uite la tv la hannah montana sau HSM. toţi copii trec prin perioada asta. şi eu vroiam acu vreo 2-3 ani vroiam numa chestii cu hannah montana si HSM si camp rock si nusitu ce. dar mi-a trecut. asa si celorlalţi copii o să le treacă. acum e vorba despre copii de 7-8-9 ani care normal că vor să fie precum HM dar pe la 10 ani o să le treacă, o să vină discuţiile de la şcoală gen "ce vrei să te faci când o să fi mare?". no, şi alti copii o să zică "eu vreau să fiu dentist/avocat/judecător/doctor" şi nu mai ştiu ce. şi atunci o să-şi deschidă ochii. deci sinceră să fiu nu mi se pare corect să nu îi laşi pe copii să se uite la tv. :D e ca şi cum le-ai interzice să viseze. ştii? deci zău, nu mi se pare corect ce ai scris aici. no offence :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am zis ca nu imi las copilul sa se utia la televizor.=))
    Ziceam ca nu o sa il las sa fie Hannah Montana Fan si nu o sa ii cumpar chestii cu Hannah Montana.
    Nu vreau sa fie un distrus.Eu o sa imi ivnat copill de mic cu muzica buna nu Hannah Montana.
    (Milii aici.)
    @Mircea,am buton de like.
    eu sub caine,in dreapta.:*

    RăspundețiȘtergere
  6. asta ai mentionat la sfarsit timeea.

    RăspundețiȘtergere