joi, 3 februarie 2011

Miley Cyrus vs. Santa Claus

Ieri,din plictiseala,ma uitam cu Milii si inca o prietena pe pagini facute de fani adresate vedetelor unde totii copiii sub 10 ani puneau postari gen "Hannah Montana ai murit?" ; "Hannah Montana e vecina mea" ; "Eu stiu unde sta Hannah Montata" ; "Salut eu sunt <maili sairus> si am un tranzlator langa mine si ma ajuta sa va scriu voua" si alte minunatii.HANNAH MONTANA NE INVADEAZA LUMEA!(+High School Musical ; H20)...Copii astia nu mai au ce face?!parca totul era mai frumos cand nu era ea sau alte chestii care-au distrus copilaria altora;pe siteul pe care eram existau si urmatoarele paginii :

- Hannah montana in londra
- Mileu and Hannah
- Mileu cu baloane
- Miley academia de premii
- Miley canta
- Miley concert disney
- Miley cu prietenii
- Miley globes party
- Miley in apa
- Miley in rochie alba
- Miley in rochie neagra
- Miley intr-o carte
- Miley intr-un episod
- Miley is calling
- Miley la browling
- Miley la cumparaturi
- Miley la plaja
- Miley lansarea cartii
- Miley mica
- Miley micutza
- Miley modeling in londra
- Miley movie
- Miley pe moneda
- Miley pe scaun
- Miley pe ziar
- Miley personal
- Miley radio disney
- Miley si Hannah
- Miley si catelul
- Miley the picnic

Si dupa ce am citit toate minunatiile astea m-am gandit ca e mai greu sa-i spui unui copil ca nu exista Hannah Montana decat sa-i spui ca nu exista Mos Craciun.
-Mosul vine doar o data pe an;pe Hannah Montata o vezi toata ziua la TV
-copii uita de Mos,doar de Craciun isi aduc aminte de el deoarece primesc cadouri;cu Hannah Montana exista de la fulare la chiloti.
-daca dai un search pe Google si scrii "Mos Craciun" iti apare un batranel simaptic sau colinde;dar daca in schimb scrii "Hannah Montana" vezi o paparuda,blondina si paluga care a reusit sa faca niste rime si este celebra,deci s-o aplaudam ca la 16/17 ani stie scrie!
-(cum se poate vedea si mai sus) Hannah Montana are cate-o pagina cu 1000 de vizitatori la subiecte gen "Hannah in gradina" ; "Hannah la baie"
 Deci dac-ar fi o competite intre Miley Cyrus(Hannah Montana) si Mos Craciun,cred ca este clar cine este castigatorul...

6 comentarii:

  1. "Hana preitena ta cea ma ibuna nicoleta e surora mea si tu esti verisoara mea."
    "hana de ce ai inchis telefonu k are fratele meu :("
    trist..

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa numai aud de hani montani..deja sunt satula,daca ar exista un exterminator miley as fi prima care l-as cumpara..pe bune..a devenit o mare curva care se *biip* cu toti

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai ce sa faci?? Acuma na o sa va zic ca am vazut-o pe una.. Avea 16/17 ani si avea geanta cu Hannah:-? Ciudat?? Poate... Sau poate ca ii placea cum arata geanta(fara inscriptia cu Hannah).
    Oricum e umpic prea exploatata faza asta cu Hannah, da ce sa faci... Si oricum, au 10 ani, nu stiu ei cum sta treaba...
    Spor la scris in continuare!

    RăspundețiȘtergere