sâmbătă, 5 martie 2011

Bestfriends.

Ante-scriptum:In primul rand,tin sa va anunt ca nu am inspiratie,si scriu postul daor sa avem ceva nou. Nu prea scriu in stilul meu si s-ar putea sa nu va placa sau asa.Dar scriu,sa nu am nemultumiri ca nu avem ceva nou.

Bestfriends a.k.a bf,bff sau altfel.Toti avem prieteni cei mai buni,cu care sa avem o relatie stransa.Sa nu ne fie rusine de nimic in fata lor,sa le spunem totul si sa radem impreuna..
Ati observat si voi comportamentul diferit in preajma prietenilor si in preajma celor mai buni prieteni?De exemplu:
Esti la tine acasa,si ai chemat in vizita un prieten.Prietenului ii se face sete.
-Baii,imi aduce si mie un pahar cu apa?
-Desigur,plata,minerala?
Asta se intampla in cazul prietenilor.Dar..
-Baiii,mi-e seteee.
-Da misca-ti curu ala lenes pana in bucatarie si ia-ti apa!
Cam asa este la cei mai buni prieteni.Caci se simt ca la ei acasa..Si nici nu ti-e rusine de nimic in fata lor.Sau,alt scenariu.:
Iti place de cineva si te decizi sa ii spui unui prieten.
-Baii,imi place de ala.:">
-Uaii,super,felitari,ii super bun,ai sansee. Si alte felicitari de rigoare.
Sau...in cazul celor mai buni prieteni:
-Baiiii,imi place de tipu ala:">
-Ahahahha,ala?Uratul ala? (Si te trezesti cu rasete si alte chestii) Ii prea uratt,e oribil.Am auzit ca are prietena.
Cam asa zic prietenii,nu?
Si nu ai ce face,nu te superi pe ei,chiar din contra,te distrezi sau asa.Toti avem prieteni foarte buni care fac asa.Unul..doi sau poate chiar mai multi.
Si scriind postul mi-a venit in minte melodia de la Vama Veche,pe care e imposibil sa nu o stiti.
(Milii.)

2 comentarii:

  1. ai dreptate. cu cei mai buni prieteni e altfel. si ce mama dracului s.a intamplat cu aspectul blogului?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu Mircea,a intervenit aseara o problema si nu am avut timp sa o rezolvam.:))
    Se va remedia problema.
    (Milii)

    RăspundețiȘtergere