miercuri, 2 februarie 2011

Stupidity or trolling?

-Stateam zilele astea pe un site,pe TPU mai exact. Si ma minunam ce intrebari stupide puneau frustratii aia..gen:Am 10 ani si par la pizda,ma transform in ceva? Cum Dumnezeu sa scri asa ceva? In primul rand,copii astia,distrusi,nu au ciclu dar stiu ce inseamna "pizda",scuza-ti-mi exprimarile dar e adevarat.Si TPU-ul e invdat cu 10000000 de intrebari despre Nini,de ce nu se mai da Nini pe Disney Channel? Cum se pot uita la asa ceva?Si alte 1000000 de intrebari despre H20 si Sirene. In fine,am selectat cateva intrebari foarte foarte PENIBILE! Si la cateva voi raspunde sau voi adauga comentari. (Nu le-am modificat,le dau exact cum erau ele scrise,deci scuzati greselile gramaticale,btw. in paranteza o sa apara comentariile mele).
 -Voi sunteti sirene cu adevarat?
-Cum ma pot transforma intr-o sirena?

-Dece cand tragi de penis iese sperma?

-De ce nu merge? Ce se intampla cu puta?Ce ste un extraterestru

-O iubeste cornel pe diana?

-De ce se crede mereu sefa ricki?

-Cum putem sa vorbim cu cleo,emasi riki?

-De unde aveti medaloanele toate trei? ieste frumos pe insula meco? cine a facut medaloanele ess stie ca ema este o sirena va rog raspundetimi la intrebari

-Cat ieste ceasul?
-la ce liceeu voi fi?

-Cum te simti in lazy town ,magnus scheving ?

-Cum pot afla parola de la id de mess al unei persoane?

-De ce nu imi dai si mie o bluza de-a ta?

-XXX?

-Ce fac eu dimineata? (intrebare postata in categoria Dragoste si Sex )

-Cum pot sa iau o fata sa fac sex cu ia?

-Miley cyrus ii place sa cante?

-Unde locuesc richi,cleo si ema

-Cuando vienes in Oradea?

-Bah….hehelaughingce-i asta?o porkarie……sigur…….big grin….ma nu mai skrietzi asa prostii….adica nici nu stiti sa scrietzilaughinglaughinglaughingrolling on the floorrolling on the floorrolling on the floor(invata-ne tu!)


-De unde exista Dumnezeu?

-Vreau poze cu babi minune

- Pot vorbi cu luis lazarius?

-Cum a aflat zein ca ati devenit sirene?

-Daca ioan emil ma inseala cu alta femeie?

- De ce a venit dona lucifer an concurs si nu a stat acasa ~si de ce nu asi vede de peruca i ~si de ce este atat de perversa

-CE SE VA INTAMPLA CU DOAMNA ILDIKO DUPA CEARTA CU DOAMNA IOANA?

-Ma iubeste gogosila da sau nu?

-CE ESTE PENISU

-Ce fake soare noaptea?

-Cum sa fac sa am penisu mare…

-Cum se misca asa te repede samurai jak

-Sall tpu ma numesc alina si nu stiu unde sa gasesc o alimentara.Am cautat toata ziua pe internet si nu am gasit.pls ajutor 
-si Multe persoane mi-au zis ca ar trebui sa fac sex cu o fata grasa deoarece citez ``sunt stramte``.E adevarat?
-Ce limba vorbeste sirenele? (In primul rand ar trebui sa inveti tu romana,si sirenele vorbeste sireneasca.b-))

-cum imi dau seama dak prietenul mai este virgin cum imi pot da seama daca prietenul meu mai este virgin fara sa fac sex cu el?

-sunt cu un baiat in cl si eu il plac fff mult si el este disperat dupa mine dar imi este frica sa il intreb daca vrea sa fie cu mine ca poate imi zice ca nu si o sa ma simt prost si o sa ma fac de rusine ce credeti???!!! sa fac eu primul pas?sau sa mai astept sa faca el primul pas va roggg rasp sunt dispe?????????!am 12 ani

-Salut, a mai avut cineva probleme cu Durex Preforma? Contin o substanta care intarzie ejacularea, dar cand am folosit n-am putut sa termin. Asta sa fie problema? Substanta aia?

Cam atat am ales..dar totusi WTF?! Cum poti sa intrebi asa ceva?..
(Scris de Milii,ideea de Iana.)


9 comentarii:

  1. Deci Thumbs up pentru voi 2 pt faza asta:))
    Semnat Unchiu'.

    RăspundețiȘtergere
  2. TPU e plin de cacat. Eu am gasit o intrebare gen: "i-am facut laba cainelui meu e vreo problema?"

    RăspundețiȘtergere
  3. ce intrebari de *biip*..numai handicapati sunt pe tpu

    RăspundețiȘtergere
  4. am căutat şi io ceva pe TPu. că aveam chef să râd. şi am găsit: "Dak totzi pretiny mey skryu kyudat cu capa shi ygrek ynsamna ca sy yeu sant kokcalar ca sy ey?" =)). Răspuns: bă. fii serios. stai tu "lynyshtyt" că nu îi vreo problemă. tu eşti un copil normal, dar cu nevoi speciale.

    RăspundețiȘtergere
  5. IO am gasit alta: Cumpar Bichon Frise la sectiunea Adolescenti

    RăspundețiȘtergere