vineri, 25 februarie 2011

Talent.(sau nu)

Sunt sigura ca totii au vazut secvente (fie la TV,fie email,messenger) din ROMANII AU TALENT! unii chiar au,alti insa..mai au de lucru.Asa ca m-am gandit sa iau secventele care-au fost difuzate (la care am sa-mi scriu si parerea) alaturi de niste comentarii.
1.Mihail Alexandru Camarascu(muzica;video) Tipul asta pare un um invatat;foarte!Si vocea,de asemenea,este extraordinara.(Dac-ar fi sa decid daca merge mai departe sau nu,clar ar fi DA)
2.Radu Comanescu si mama lui(teatru;video) chestia asta mi s-a parut amuzanta.=))))) Chiar a fost misto cand s-a prostit (dar talent?nu!) si mama lui e memorabila."Si mie mi s-au parut multe chestii dubioase la Dansez Pentru Tine" (Dac-ar fi sa decid daca merge mai departe sau nu,ar fi NU)
3.Gabriel Borja(muzica,desen;video) Mi-a placut ca cineva a creeat un mic moment "rock'n'roll".Vocea lui chiar e frumoasa(mie personal imi place) iar deseneaza foarte tare.b-) (Dac-ar fi sa decid daca merge mai departe sau nu,ar fi DA)
4.Alina si Cristina(muzica;video)  (prima data chiar n-am stiu ce-au de gand sa faca;si nu mi-au placut costumatiile) Cand le-am auzit mi-a schimbat toate aluziile!Voci extraordinare;chiar mi-a placut.(Dac-ar fi sa decid daca merg mai departe sau nu,ar fi DA)
5.Balance(gimnastica,acrobatie;video) CAND I-AM VAZUT PE ASTIA DOI AM RAMAS FOARTE SOCATA!Tipii astia sunt chiar foarte tari! (Dac-ar fi sa decid daca merg mai departe sau nu,ar fi DA)
6.Vanda(dans;video) UAAAH!Cainele asta si stapana lui au fost cireasa de pe tort.EXTRAORDINAR!(iti dai seama cat poate suferi stapana lui daca cumva cainele pateste ceva?..hm,destul de urat).Oricum mi s-a parut foarte impresionant.(Dac-ar fi sa decid daca merg mai departe sau nu ar fi un ABSOLUT-DA!)
7.Borsan Ioan Daniel(dans;video) Ok,si tipul asta e foarte haios.(talent?!aa,nu) dar mi-a placut miscarea aia a lui,a fost un fel de relaxare pentru tot publicul (inclusiv juriul care au inceput sa si danseze;Dac-ar fi sa decid daca merge mai departe sau nu,ar fi...indecis =)). )
8.Luca Valentin(dans;video) Foarte bine aleasa piesa de fundal!(desi nu emisiunea nu se transmite pe PrimaTV),tipul stie cum sa invarta lucruriile.Si ii iese chiar foarte bine!(Dac-ar fi sa decid daca merge mai departe sau nu,ar fi DA!!)
9.Narcis Iustin Ianau(muzica;video) Stiu ca tipul asta a fost in prima emisiune;DAR E NEMAIPOMENIT!

Cam pe astia i-am ales de comentat.Desi sunt mai multi care au chiar mult talent;sau alti care sunt foarte penibili.Deci romanii chiar au talent?

3 comentarii:

  1. exact asa as fi ales si eu......doamne baitu ala si cu mamasa au fost penibili rau de tot (mai ales maicasa...pana la sfarsit si tot nu am inteles ce a vrut femeia aia:-??)iar fata cu cainele a fost suuuper..daca ar fi fost sa aleg numa unu singur pe ea as fi ales-o!!! Baiatu cu cocktailu a fost de asemenea uimitor...cum reusea sa invarta sticlele alea..chiar UAUUU! Batranu care a cantat opera iarasi a fost foarte tare...la inceput am crezut ca sa vina iara nu de sati sparga urechile dar apoi mi.am schimbat total parerea! Cele 2 fete...tinuta nu a fost nici pe aproape de ,,potrivita" dar vocile uauu..alea chiar au talent! Iar tipii cu dansugimnastica au fost uimitori..deci ii suuper greu sa faci ce au facut aia(BRAVO LOR!!)
    Omu cu vampiru claaar NUU are talent...dar am ras si eu un pic pe seama lui! Tipu cu desenu si care facea pe Elvis are talent...dar la inceput era prea concentrat pe desen!....Doamne mai era un batran care incerca sa cante dar nu era nici pe departe..era ceva cu paratelevizor sau ceva de genu...era GROAZNIC si nu stiu de ce se mira cand ii spunea juriu! Era o tipa care dansa parca Step quick sau ceva de genu...deci frate aia zici ca era in carje...era absolut PENIBILAA:-&!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. iana milli va citesc zilnic blogu' si il iubesc :-w sa scrieti in fiecare zi (ma rog cand puteti) ca io o sa il citesc >:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. mia placuut baba aia care a cantat sleeping sun si twist and shout:))

    RăspundețiȘtergere