sâmbătă, 12 martie 2011

TV (best 6)

Toata ziua auzim la TV:RECLAME!Care sunt de 2 tipuri:
-cele foarte faine,la care te uiti cu placere si le spui prieteniilor "Ba,ce reclama faina am vazut azi la .. " cu cantece foarte dragute de care esti atras si vrei sa le cauti pe youtube si sa le trimiti tuturor
-cele foarte naspa,care au un cantecel aiurit pe care-l fredonezi toata ziua si cand vezi reclama iti vine sa arunci TV-ul pe geam;dar mai bine schimbi postul in speranta ca atunci cand vei da inapoi reclama aia sa fie dusa si sa n-o mai vezi cat de curand
..Astazi am sa pun cateva reclame din prima grupa(cele faine);sa fie clar ca n-am sa scriu toate reclamele posibile.Am sa le scriu pe cele mai interesante si dragute din perioada 2010-2011.

1.Nescafe 3 in 1 (2011) :
(Piesa : Never Forget You-Noisettes)






2.Bake Rolls(2011)
(Piesa:Melissa clifton - anything can happen)






3.Mars(Reclama fiind din 1990,in Romania din 2011)
-Mi-am ales o zi buna sa mor..
...
-Stii ce ar fi tare?
-...?
-Daca m-ai cupla cu Floare De Colt.:))






4.Reclama Mercedes(reclama 2010)







5.Reclama Orange PrePay(2011)
(Piesa The Shirelles-Will you still love me tomorrow)


6.Reclama Coca-Cola(2011-Multumesc Claudiu :* )




7 comentarii:

  1. ai dreptate. Da si exemple de reclame naspa.:)) cum ii aia cu fabrica mariuca=))))). sau aia cu covalact de tara.:)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii care mai e aiurea? Aia de la Maggi cu supă de găină.
    "-Mama are în dulap toate găinele din lumee!
    -Da, da, ştiu eu cum face!"

    RăspundețiȘtergere
  3. a). nu sti cum se numeste piesa de la reclama 6?:X
    b). ai uitat o reclama care nu e la televizor am vazut-o pe net si am murit de ras :http://www.youtube.com/watch?v=SEu0bgX-rQM si asta care o fost la tv http://www.youtube.com/watch?v=T4_WVLz5djI&NR=1&feature=fvwp =))) have fun

    RăspundețiȘtergere
  4. uuuuu, undeeee ii iiii postuuu nouuu.:-WWW

    RăspundețiȘtergere
  5. mie îmi place cel mai mult reclama la coca-cola. <3
    şi nu am înţeles niciodată reclama la mars =))))

    RăspundețiȘtergere