vineri, 11 martie 2011

Si totusi,care-i problema?

Cu totii auzim povestiile in care un copil (baiat sau fata) cu parul lung sau cu un breton intr-o parte care-i acopera o parte din frunte este criticat la scoala de toata sala profesorala pentru aspectul lui "indicent" si ca nu respecta "regulamentul de ordine interioara"..Ceea ce dupa mine si dupa multi alti adolescenti este o PROSTIE!
-"Nu esti atent la ore din cauza parului" .. Da,sigur.Toata ora am sa ma uit in oglinda ca sa vad ce-mi mai face podoaba capilara.
-"Din cauza parului tau lung nu vezi la tabla" Eu sunt varul It din Familia Addams si am tot parul pe fata astfel incat trebuie sa am un caine ca sa ma conduca pana la baie
-"Pentru ca ai parul lung nu inveti bine" Corect,eu am sa stau toata ziua pieptanandu-ma si spalandu-mi parul doar ca sa arat ca un star de cinema si sa le fac in ciuda "la dusmanii mei" ca eu am plete bengoase si parfumate 
-"In regulament scrie ca trebuie sa ai o tinuta decenta" (referitor si la haine) Sa stiti ca eu am de gand sa vin in costum din folie transparenta infasurata peste tot,sa-mi fac suvite in toate culoriile si o creasta foarte mare intarita de la prea mult gel.Si am sa-mi mai tatuez pe spate niste injuraturi adresate voua "Cei care ma critica ma invidiaza ;)"
-"In regulament scrie ca trebuie sa ai o tinuta decenta" Bun,deci un breton vi se pare indecent? fie.. Si daca mi-l prind cu o agrafa?Si restul parului in coada?Mai sunt oaia neagra a societatii?
-"Daca nu vii tuns,imi aduc masina de tuns si te tund eu" .. Aha,numa' asta-ti trebe' sa ma mai ciopartesti si tu..
Bun,deci daca am plete nu pot invata?Daca am betron raman corigent/a la mate?Daca nu port uniforma o zi imi bagati cianura in mancare sau imi smulgeti unghiile cu clestele?Atitudinea asta,mi se pare foarte comunista si aiurea.(CARE-I PROBLEMA TA?!)
P.S.:Nu vreau ca acest articol sa fie luat in nume de rau,dar cam asa este..
(Iana)

11 comentarii:

  1. esti tare Iana!
    asa gandesc si eu =)
    ai mare dreptate. mi-a placut faca cu ala "It" din addams =)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. doamnee cat de corect spui!!8-|
    profa mea de mate i.o pus sa se tunda pe 2 baieti ca ii intra un pc paru in ochi si o zis ca daca nu se tund ii pune absenti!! CEA MAI MARE PROSTIE!! Daca nu ai fi atent si nu ai invata as mai zice ca il certi da din cauza parului...n.are nici o legatura pau cu scoala!!! P.S:foarte bun articolu!!
    btw...super fain nou look!!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc :*
    mda,si profa noastra de mate ne-a pus absente pe niste colege pentru ca nu aveam parul prins ..

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarat:|
    Exemplu:eu:|
    "sa iti prinzi parul cu o agrafa" "o sa ramai cu capul sucit daca iti mai dai mult bretonul din ochi" "o sa iti sun parintii sa vad, ei sunt de acord" :|.etc(:|

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, chestia cu profii care au ceva cu părul copiilor e o prostie. Şi îl mai aud pe profu de mate din când în când către vreun copil: Ce faci bă, vrei un elastic? =)))

    RăspundețiȘtergere
  6. eram 100% ca potu ii scris de iana =)) ori cum chiar ese. ce au iei ?? HAI SA NE FACEM UN SITE CARE SE NUMESTE :"BAI CE AVETI VOI CU NOI ?" SI MAI JOS SA SCRIE : SI VOI CREDETI CA VOI SUNTETI LA MODA . luativa capu in mana si dativil de cei 1000 de pereti din scola casa,bar,etc, .>:D<:*bye

    RăspundețiȘtergere
  7. La mine ii problema cu parintii=))).Profii mei spun ca miar sta bine cu paru mai mare , dapai mama si tata... de fapt mama ca din partea lu tata : Fate Rocker copile

    RăspundețiȘtergere
  8. Si la mine a fost problema cu parintii. dar s-au obisnuit. dar mama tot nu e de acord sa am parul mare in buletin.:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim : iehee,ma bucur ca mi se recunoaste felul de a scrie >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Astazi mi-a spus proful de civica sa-mi prind bretonul cu o agrafa \:D/
    Ce taree:o =))

    RăspundețiȘtergere